ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تابوت من...

 تابوت من...

 

 

مرا در تابــــــــــ ــــوت سیاهی قرار دهید که سیاه تر از سیاهـــ ــــی

شب باشد........

  دستـــــــــ ـــــــــــانم را بیرون از تابوت قرار دهید تا همه بدانند به آن

 چه خواستم نرســـــــــ ــیــــ ـدم....

 چشــــــ ــــمانم را باز بگذارید تا همه بدانند چشم به راه بودم.........

وبر سر و گردنم یخ بگذارید تا به جای معشوق غم دیده ام اشــــ ـک

 بریزند و اسمم را برروی قبــــــــــــــــ ـــرم حک نکنید که میخواهم

گمنام و زود فراموش شوم....

 ومرا در گور عمیـــ ــــــق قرار دهید ونگذارید  هیچ کس بر مـَ ـــــــزارم

 بیاید  زیرا آن هم مثل من نــــــ ــــاکام خواهند مـــــُــــــ ـــــــــــرد....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 18:27 | |